You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here. تماس با تلفن همراه بدون آنتن
 
دانشگاهی
مدیریت ارشد وب
 
 

 تماس با تلفن همراه بدون آنتن

در حقیقت در برخی از مناطق دور افتاده و بیابانی مرکز استرالیا نه از طریق دکل های آنتن و نه از طریق ماهواره دریافت سیگنالهای موبایل میسر نیست.

گروهی از پژوهشگران استرالیایی فناوری جدیدی را توسعه داده اند که تماس با تلفن همراه حتی در مناطق بدون آنتن را هم امکانپذیر می کند.

به گزارش مهر، محققان مدرسه علوم رایانه ای دانشگاه فلایندرز در آدلاید این فناوری را با استفاده از تداخل "وای- فای" که به طور عادی در اتصالات اینترنتی کاربر دارد توسعه داده اند.

در این فناوری با کمک تداخل وای- فای و بدون نیاز به سیگنالهایی که از یک نقطه مرکزی (آنتن) صادر شده اند می توان صدا را منتقل کرد.

در حقیقت در برخی از مناطق دور افتاده و بیابانی مرکز استرالیا نه از طریق دکل های آنتن و نه از طریق ماهواره دریافت سیگنالهای موبایل میسر نیست.

اکنون با استفاده از این فناوری سیگنال می تواند بین تلفنهای همراه مختلف منتقل شود هرچند درحال حاضر از فاصله چند صد متری امکان انتقال صدا با این روش وجود دارد اما در آینده با افزودن فرستنده ها و تجهیزات جانبی جدید می توان مسافت و کیفیت صدا را ارتقا داد.

براساس گزارش ABC NEWS، این محققان در این خصوص اظهار داشتند: "با استفاده از تداخل وای- فای که امروزه بسیاری از تلفنهای همراه به آن مجهز هستند می توانیم صدا را انتقال دهیم. این سیستم می تواند در توسعه یک شبکه اضطراری تلفنهای همراه در زمان وقوع بلایایی چون زلزله که در آنها دکلهای آنتنهای موبایل می توانند خراب شوند مورد استفاده قرار می گیرد."

این محققان افزودند: "این سیستم می تواند در زمان وقوع زلزله و تنها پس از مدت چند دقیقه و نه پس از 48 تا 72 ساعت ارتباطات موبایل میان گروههای امدادرسانی و مردم منطقه را برقرار کند."


  Ewall تنها کیفیت تلفن همراه ساخته شده از الیاف بافتنی در سراسر دنیا است که تقریباً تا 9999/99 % در برابر تشعشعات الکترو مغناطیسی محافظب می کند.

اثر محافظتی مقا



ادامه مطلب ...


 


در هنگام حمل یک تلفن همراه با قرار دادن تلفن همراه در جلوی کیف ewall در لباس، لباس فرم، کت و شلوار، شلوار، جیب ها با در کبف دستی خود، شما تشعشعات وارده به طرف بدن خود را به حداقل می رسانید، در حالی که دستگاه هنوز هم در دسترس است. با کیف ewall شما از قلب، توانمندی جنسی با حتی فرزند متولد نشده خود محافظت می کنید.
 




ادامه مطلب ...


 


علي جاسب:

مخترع جوان ايراني موفق به ابداع نخستين كيف نانويي ضد امواج تلفن همراه در آلمان شد.



كيف نانويي تلفن همراه ابداعي در مدتي كوتاه در كشورهاي فرانسه، هلند، سوييس، بلژيك،‌ اتريش و هند نيز با استقبال مواجه شده است، 

به گزارش دانانيوز،علي جاسب، مخترع ايراني در گفت‌وگو با ايسنا در تشريح پوشش‌هاي نانويي ابداعي خود گفت: در اين طرح، با تزريق تركيبات نانونقره به الياف بافتي، پارچه‌اي با خاصيت جذب امواج الكترومغناطيسي توليد و با استفاده از آن پوشش ويژه تلفن همراه ساخته شده كه كاربر هنگام حمل تلفن و حتي در زمان مكالمه يا ارسال و دريافت پيام

ادامه مطالب



ادامه مطلب ...


 

 


مصاحبه با مخترع الیاف ضد نفوذ امواج موبایل



مدتی قبل، در رسانه‌ها، نام یک ایرانی به عنوان مخترع الیاف ضد نفوذ امواج موبایل (Ewall) مطرح شد. نام او علی جاسب بود. مردی که تقریباً تمامی رسانه‌های آلمانی مانند رادیو HR1 و HR3، روزنامه صبح برلین، تت زد، Best Best،  رادیو انرژی، تلویزیون بایرن و ... با او مصاحبه کرده بودند. 
می‌خواستیم با او درباره اختراعش صحبت كنیم. خوشبختانه در ایران بود. در اولین تماس با او  فهمیدیم قضیه می‌تواند مهم‌تر از این ها باشد. علی جاسب یك پژوهش گر حرفه‌ای در موضوع تش



ادامه مطلب ...


 

عوامل موثر در کاهش تشعشعات موبایل/ گوشیهای خود را خاموش کنید

مدیرکل دفتر تحقیقات و مطالعات راهبردی شرکت ارتباطات سیار با تشریح عوامل موثر در کاهش تشعشعات موبایل گفت: کاربران باید هنگامی که قدرت سیگنال آنتن دهی ضعیف است موبایل خود را خاموش کنند و یا مکان مناسبتری را برای 

ادامه مطالب



ادامه مطلب ...


  عوامل موثر در کاهش تشعشعات موبایل

گوشیهای خود را خاموش کنید 

کاربران باید هنگامی که قدرت سیگنال آنتن دهی ضعیف است موبایل خود را خاموش کنند و یا مکان مناسبتری را برای برقراری مکالمه پیدا کنند.

● گوشی مرغوب

 

ادامه مطالب

 

 



ادامه مطلب ...


 آیا آنتن‌های موبایل سلامت را تهدید می‌کنند؟

آثار امواج آنتن و گوشیهای موبایل و امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از آنتنهای موبایل و تاثیری که بر سلامت شهروندان می گذارند از مباحثی است که کارشناسان بر روی آن اختلاف نظر دارند به همین دلیل گروه فناوریهای نوین خبرگزاری مهر این موضوع را بررسی کرده است.

به گزارش مهر، محیط الکترومغناطیسی ساخته دست بشر است که بر اساس دو نیاز عمده یعنی بهره برداری و انتقال ارزان انرژی در قالب خطوط توزیع برق و نیاز روحی به برقراری ارتباط با همنوعان در قالب استفاده از سیستمهای ارتباطی همچون رادیو، تلویزیون، ماهواره و ارتباطات بدون سیم می شود شکل گرفته است.

با وجود اینکه نیازهای فوق اختراع، توسعه و استفاده از سیستمهای الکتریکی و الکترونیکی را تشدید کرده است اما همچنان نیاز به ایجاد معیارهای دقیق فنی برای تعیین حد آستانه خطرناک بودن تشعشعات الکترومغناطیسی به دلیل افزایش نگرانیهای انسان از خطرات این امواج در جوامع مختلف وجود دارد. به همین دلیل سازمانهای استانداردسازی جهانی مانند ICNIRP و IEEE C95.1357  دستورالعمل هایی را در رابطه با استانداردسازی تجهیزات بکار گرفته 

 

ادامه مطالب

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
بهمن 1390
دی 1390
اسفند 1389 بهمن 1389
افزایش آمار بازدید
پيوندها

ما را با نام افزایش بازدید رایگان سایت و وبلاگ لینک کنید و ادرس خود را نیز ثبت کنید







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 906
بازدید کل : 152930
تعداد مطالب : 411
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
افزایش آمار بازدید