The title of your home page You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here. ewall
 
دانشگاهی
مدیریت ارشد وب
 
 

 


در هنگام حمل یک تلفن همراه با قرار دادن تلفن همراه در جلوی کیف ewall در لباس، لباس فرم، کت و شلوار، شلوار، جیب ها با در کبف دستی خود، شما تشعشعات وارده به طرف بدن خود را به حداقل می رسانید، در حالی که دستگاه هنوز هم در دسترس است. با کیف ewall شما از قلب، توانمندی جنسی با حتی فرزند متولد نشده خود محافظت می کنید.
 

 

در هنگام تلفن زدن 
در هنگام حرف زدن با گوشی خود کیف ewall خود را در مقابل گوش خود قرار دهید. توسط جذب یک سویه ی تشعشع به سمت بدن شما، بازتاب های رادیو مغناطیسی و اثر آن بر روی سر شما به طور چشمگیری کاهش می یابند. کارایی گوشی شما در این حالت دچار مشکل نمی شود.

 

 

در سرکار با در هنگام استراحت در اوقات فراغت ، به سادگی تلفن همراه خود را در کیف ewall قرار داده و به طور کامل آن را عایق کنید و دیگر شما مورد مزاحمت قرار نخواهید گرفت. وارد کردن Pin-code از این لحظه یک مسئله تاریخی می شود. 
کیف ewall از حساس ترین و قابل کارترین ضمائم گوشی همراه است! یک هدیه ی ایده آل است. شما ممکن است کیف ewall را از طریق فروشگاه های گزیده ی تلفن همراه یا مغازه ها همچنان که از طریق فروشگاه اینترنتی ما می توانید، تهیه کنید.

قابل توجه: برای در دسترس نبودن باید 100 منر از آنتن های GSM دور باشیم.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
بهمن 1390
دی 1390
اسفند 1389 بهمن 1389
افزایش آمار بازدید
پيوندها

ما را با نام افزایش بازدید رایگان سایت و وبلاگ لینک کنید و ادرس خود را نیز ثبت کنید







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 322
بازدید ماه : 897
بازدید کل : 152921
تعداد مطالب : 411
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
افزایش آمار بازدید