You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here. جزوه درسی ماشین های الکتریکی-دکتر شهرام جوادی- دانشگاه آزاد اسلامی
 
دانشگاهی
مدیریت ارشد وب
 
 

جواب نمونه سوالات فیزیک فصل 2 و 3

سلام به همه ی هم کلاسی های عزیز که میدونم خیلی ها که حل مسائل ندارین بد جوری منتظر جواب سوالای فیزیکی هستین که استاد مشخص کرده . به خاطر همین من از دیشب با خیلی از بچه ها صحبت کردم برای پیدا کردن جوابا و آخره سر هم رسیدم به آقا رامین عزیز که بیشتر زحمت پیدا کردن و دسته بندی سوالا رو دوش ایشون بود.

خلاصه که الان تا اونجایی که می شد و تو کتاب حل مسائل موجود بود آقا رامین جواب سوالای فصل 2 و 3  رو پیدا کرد و ایشالله بازم جوابها رو میزارم به شرطی که همگی همکاری کنن و اگر میتونن کمکی کنن دریغ نکنن. جوابها رو تو ادامه مطلب میزارم که ببینید.

در ضمن یه چیزی رو لازم دیدم الان بگم اونم اینکه من واقعا از خودم و بچه های آی تی نامید میشم وقتی میبینم وبلاگ این همه بازدید داره ولی بچه ها اصلا نظر نمیدن و کسایی هم که زحمت میکشن و نظر میدن بعضی وقتا یا از اسم مستعار استفاده میکنن یا اینکه اطلاعاتو پر نمیکنن. و ناامید میشم از این که میبینم از این همه دانشجو ای تی که از وبلاگ بازدید کردن تا حالا فقط 27 نفر تو نظرسنجی گوشه وبلاگ شرکت کردن ( نظر سنجی رضایت از رشته و دانشگاه ).

فعلا من در این رابطه دیگه چیزی نمیگم ولی خیلی میخوام بعدا آدرس چند تا وبلاگ دانشجویی که هم زمان با ما شروع کردن و تازه دانشجوهاشون مجازی نیستن و همگی دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارن رو بزارم تا ببینید چه جوری همشون تو بحثا شرکت میکنن و اینکه وبلاگشون چقدر بازدید کننده داره و ...

 




سلام

اینم از سری دوم تمرین ها که خانوم بیرامی زحمتشو کشیدن و کل جوابهای تمرین های فصل 5 رو در آوردن جواب تمرین ها رو که یه فایل زیپ شده هست تو ادامه مطلب میزارم و در ضمن همین جا تشکر میکنم از کسایی که لطف داشتن و برای پست های قبلی نظر گذاشتن .

 اینم لینک دانلود فایل زیپ شده تمرین ها با حجم تقریبی ۱۰ مگابایت

 

 


 



ادامه مطلب ...


سلام

با تشکر از خانم شیریان که جزوه ماله خودشونه و زحمت اسکن کردن و فرستادنش برای من رو هم کشیدن .

لینک های دانلود رو که 3 تا هستن توی ادامه ی مطلب میزارم

 

برای دانلود جزوه فیزیک برید به ادامه مطلب

 

لینک دانلود جلسه ۶ و ۷    کلیک کنید

لینک دانلود جلسه ۸ و ۹  کلیک کنید

لینک دانلود کلاس حضوری کلیک کنید

 


بر گرفته از سایت         http://shirazitvuni.blogfa.com




با سلام به همه دوستان و همکلاسی های خوبم.

 

همونجوری که می دونید فردا امتحان مبانی داریم و احتمالا همتون در حال درس خوندن هستید. این تمرین هایی که در ادامه مطلب براتون گذاشتم تالیف مهندس عین الله جعفر نژاد هست که شامل 50 تمرین برنامه نویسی به زبان ++C هست که یه خورده سخته ولی برای کسایی که مبانی رو نذاشتن شب امتحان بخونن، و واقعا یه چیزایی بلد هستند باید تمرین های خوب و جالبی باشه و می تونه به قوی تر شدن شما در برنامه نویسی کمک کنه. امید وارم که خوشتون بیاد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


 

سلام

همون طور که گفته بودم بالاخره امروز جزوه ریاضی رو آپلود کردم و لینکشو برای دانلود تو ادامه مطلب میذارم .

تشکر می کنم از خانم حسینی که زحمت نوشتن این جزوه رو کشیدن و خانم شیریان که اسکن کردن و برای من فرستادن . درضمن ای شماهایی که میاین این جزوه ها رو دانلود می کنید سعی کنید همیشه مصرف کننده نباشید و خودتونم به حرکتی بکنید مثلاً الان استاد فرجود یه سری نمونه سوال داده که اگر کسی حل کرده ازش میخوام برای من به ایمیل زیر بفرسته تا برای دانلود تو وبلاگ بذارم و خلاصه اینکه اگه کسی جزوه ای چیزی داره یا سوالی رو حل کرده که به درد بقیه هم میخوره بگه تا همه بتونن ازش استفاده کنن .

برای دانلود جزوه ریاضی استاد فرجود برید به ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب:, :: 16:31 ::  نويسنده : محمود کهن

در رابطه با این پروژه که توسط دوست عزیزم آقای جهانگیری تهیه شده ، می تونم بگم که مکمل پروژه خودمه  و اگر می خواهید که با منابع تغذیه سوئیچینگ آشنا شوید ، توصیه می کنم حتما این پروژه  رو دانلود کنید .



ادامه مطلب ...


مقاله انگلیسی در مورد اوسیلاتور به همراه ترجمه

 

 

نظر یادت نره

 دانلود دانلود مستقیم
tag حجم فايل : ۶۷۱ کیلو بايت
پسورد پسورد فايل : www.elec3000.blogfa.com

 



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
بهمن 1390
دی 1390
اسفند 1389 بهمن 1389
افزایش آمار بازدید
پيوندها

ما را با نام افزایش بازدید رایگان سایت و وبلاگ لینک کنید و ادرس خود را نیز ثبت کنید







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 897
بازدید کل : 152921
تعداد مطالب : 411
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
افزایش آمار بازدید